Saturday, April 15, 2006

Let the game begin

“在做什么?”

“等待。”

“等待什么?”

“我也不是很清楚。”

“或许,
等待着下一个事情的发生;
或者,
一些人的出现和离开;
或是
等待着自己的结束。”

“你呢?”

“我也在等待。”

“我在等待一段感情的开始。”

“你打算在等待的期间,
做什么?”

“... ... ...”

“不如这样,
在你还没等到自己的结束、
我还没等到感情的开始之前,
我们来玩一个游戏,
好不好?”

“什么游戏?”

“The Dare Game.”

“We will do one thing every week,
that we have never done before,
or never did for many moons.”

“呵呵。”

“怎么样?”

“You're on.”


这一场游戏,你是否也有兴趣?

5 comments:

Anonymous said...

当然!生命里如果有一些小小的新鲜玩意儿,对我而言是一线希望。希望从新的知识会带来新的开始。
有机会去探索,总好过天天胡思乱想。对吗?

蓝月 said...

and we shall visit the woman who claims to know our past ;)

Anonymous said...

The Dare - my first attempt for the week.

Anonymous said...

yes. will arrange and let you know. most prob the week after. will text you. :)

Anonymous said...

one thing to do and there's so much interesting things to occupy your mind with.

you are strong girl. of course we cry. then we dry the tears and it's another sucky day at work.