Saturday, January 05, 2008

M 告诉我

It is probably only
a figment of your imagination,
for it has not yet happened.

If its occurance
is not for you to decide,
then why,
why do you put yourself
through that nonsensical fright?

For one simple reason,
you're just being plain silly.

Don't go there.

Open eyes wide,
look around and see.

Time and reality
will bring those
who really are meant to be.

And you will see eventually,
those who use their love,
to show you the light and put you at ease.

Eventually.



12 comments:

Super Saiyan 3 said...

M is an intelligent person.

Anonymous said...

Wow... I said all that?

Mister Saiyan, it is not me... she somehow managed to put my words across so beautifully...

Super Saiyan 3 said...

Oh, i see! Still, M is an intelligeng person. ;p

蓝月 said...

呵,你们在唱双簧啊?

Super Saiyan 3 said...

唱得還行吧?如果不好聽,可能是我的問題吧,來來去去一個樣。

蓝月 said...

呵呵... 最近好吗?

CW said...

月,卡片刚收到,谢谢! ^_^
我其实也才给你写了卡片,还没寄出。
岁末是我一般非常繁忙的时刻,所以部落也无法更新。
其他信里才说吧 :)
再次,谢谢!我真的很感动你的关怀 :)
在部落里交到这样的朋友,我说,值得!

Super Saiyan 3 said...

好是很好的,可是最近很闲空,不知要找点什么干好。

不如你忙的时候,将改卷子的工作外判给我,怎样?算你便宜的。;p

蓝月 said...

我还在想你们是否都收到了 :) 我最近很忙,很累,因为不习惯那么早起。


当然好啦,赛亚。反正你那么闲,飞过来帮我改作文吧。我将腾出一半的座位给你,外加一个可爱小抱抱,好不好?呵呵。

Anonymous said...

(感動!)可愛小抱抱是貝貝還是..我會帶著自己的狗公仔的,反正他整天嚷著要見貝貝。我也真的很想見你。就算坐無影櫈,也一定把小姑娘的作文改得工工整整。

之前,狗公仔嚷著要去新加坡看貝貝,於是妹把他塞進行李箱,再拿出來讓他照鏡子。結果他說:「貝貝好醜樣。」=.=

蓝月 said...

呵呵... 不是它... 嗯... 就是一个粉红色的small cushion。感到疲倦时,我喜欢坐下来拿着抱。:) 既然你那么好帮我改,就先让给你。但你要自备血库,要自己的血型的,以免改作文时,失血过多。

你的狗公仔要见我的贝贝?那来时,要早点告诉我,好让我帮它买一条新内裤,好见人。它现在的米老鼠裤子太松了,总从腰间滑下屁股。

Super Saiyan 3 said...

好的,我也会多带纸巾,免得small cushion变红色。

我的狗公仔现在有好看的衣服,可是不晓得为什么他的屁股老是露出来,很没有礼貌。