Sunday, March 11, 2007

妄想





我想离开一下。




5 comments:

路人甲 said...

回来吧,万事好商量!!

jackie teh said...

你要去那里,可以带我去吗?

Crayn Tay said...

要去哪里吗?我也想要去走走。觉得自己的思想好像没有像以前那么宽阔了。

Anonymous said...

It's holiday, right? Just leave.......go to South Asia for a week, speak only Indian, eat only Curry, and wear only Saris......you can "surf" there for sure....

文字君女 said...

我也想,可是,现实不许我这样做,还有许多。还有许多牵绊着我。-kizuna-