Sunday, November 19, 2006




End of November is not fine.


在电脑前坐了那么久,
连个字都打不出来。


我不要欠稿!:(


9 comments:

Unknown said...

你可以多喊几声达也是个大帅哥,这样可以得到很多稿费的嘛,而且大家都会赞赏你这个行为的

Anonymous said...

哈哈!怪不得我的cheychey说你是个自恋的'大帅哥'!

Unknown said...

不要相信她,我从来只说实话,再次重申,我是老实人,从来不说假话,证据就是我从来没说过我长得难看

Anonymous said...

藍月為哪家寫稿??

serenah said...

who are you writing for?

金田一 said...

加油!

Anonymous said...

欠搞好过写出个like shit 的搞。对不对?
Good things are worth waiting for.
Btw, who you writing for? Can I preview? hehe!

蓝月 said...

writing for a monthly journal, sort of like reader digest, just more local.

brain-dead.

serenah said...

cool...look forward to read it...send the details ok...:)